Indmeldelse & kontingent

I GFK har vi en filosofi om at fodbold skal være tilgængeligt for alle! Det betyder at vi i dag har hold helt fra Super-Veteran og ned til 5 år. Vi har ligeledes hold der spiller i Serie 2 og 5, så på alle måder en bred sportslig appel.

Det betyder også at vi bevidst har lagt vores kontingent på et niveau der er betydeligt under hvad et medlemskab koster i mange andre sportsgrene. Du kan altid finde den relevante kontingentsats her på vores hjemmeside. Det betyder også at vi er helt afhængige af at man betaler sit kontingent når opkrævningerne sendes ud således at medlemmerne kan fortsætte med at træne og spille kampe hos os.

KLUBBENS KONTINGENTSATSER FOR SÆSONEN 2024:

• UNGDOM U6+U7(3-mands): DKK 800/ÅR
  • UNGDOM U8+U9+U10(5-mands): DKK 1000/ÅR
  • UNGDOM U11-19: DKK 1400/ÅR
  • SENIOR: DKK 1.600/ÅR
  • OLDMASTERS: DKK 300/ÅR
  • VETERANER: DKK 500/ÅR

Kontingent opkræves halvårligt i April og September måned og sker via mail/Holdsport.

DET MED SMÅT: Vi synes du skal komme og træne med nogle gange for at se om fodbold i GFK er noget for dig. Når du træner med for 2. gang betragter vi det som medlemskab og som derefter vil være kontingentbelagt iht gældende kontingentsatser, 14 dage efter oprettelse.